Sunday, August 22, 2010

hayat tak panjang - sempat buat 2 kali penampilan je....pastu berkubur

Pet bottle 1 liter ni sempat buat dua kali penampilan, yang pertama belah kanan harga RM2.40 tahun 2007 dan yang kedua belah kiri tulisan jawi dijual dgn harga RM 2.00 tahun 2008. pastu langsung tak muncul -muncul ...tenggelam dan khabarnya berkubur..

1. pandangan depan
2. pandangan belakang - yang tak bestnye, en mat ada sebijik setiap satu... ayat skema tak de extra.

3. poster 1 liter
4. Banner 6 kaki untuk pet bottle 1 liter
bergandingan bersama- walaupun pet bottle 1 liter keluaran baru tahun 2007-2008 tetapi sejak dihentikan pengeluarannya ada collector yang tercari-cari utk mendapatkannya. Korang ada simpan ke?

9 comments:

MgtBobber said...

Che Mat.. aku ada tapi tudung hijauu!! hehee..

frightrice said...

whui, ader tolis jawi tu :)

en mat said...

bro mgt, tudung hijau , dasat tu... kena buat DNA, pasal malaysia punye semua kaler merah. Ehhh kaler ijau bukan kepunyaan Kerajaan Negara Arab Saudi ka?

Bro FR, tulisan jawi yg semakin dilupakan , tetapi ini bukan alif ya mim ...buaya

frightrice said...

En Mat, camna nak mengelak botol plastik ni jadi kecut?

en mat said...

bro fr, buang semua air dari dalam botol. ha ha ha

en mat said...

bro fr, kena selalu pusingkan tudung secara perlahan-lahan, kalau boleh tiap-tiap bulan, bagi membolehkan gas keluar.

Pak Haji said...

en mat, saya cuma ada posternya ajelah...:(

iaryylr said...

che mat, saya ada satu jer simpan yang tulisan jawi, tapi airnya dah minumlah.. tak tahan tengok buih-buih kola yang terhasil bila bergoncang dalam raga motor, balik terus minum dan pastu datang lagi pasaraya semua sudah ghaib pula...

en mat said...

pak haji, kena selalu pergi Hunting kat kedai recycle/scrap , mesti boleh dapat lagi botol tu...

IR, takpe yang penting botolnya ada..