Sunday, February 7, 2010

sesiapa ada terjumpa botol dan gelas ni sila bgtau ...

kalu tuan puan ada xtra botol dan gelas ni bgtau teman, kisahnya teman pada hari sabtu ada pergi ke johor dan singgah ke rumah hj rahmat popia dan ternampak benda alah nie,so korang kalu ada xtra bgtau la..

botol : TRADE MARK REGD


gelas : DRINK COCA COLA (TULISAN PUTIH)



6 comments:

blurguyz79 said...

bro kamil,botol tu siri ke berapa?

ahmadkamil said...

bro, botol ni antara kekadang ada orang panggil no 3, ada orang panggil botol no 4, bertukar antara Trade Mark Registered dan Trade Mark Regd. Itu pasal nak cari bro, kalau jumpa boleh la buat Katalog semula.

blurguyz79 said...

oh begitu,nanti aku tengok2 dalam koleksi aku,kot2 ada.thanks for the info bro

Fitri Osman said...

bro...terjumpa takde...tercari-cari bagai nak gila ada....haaaa...haaaaa.....

~zulkis~ said...

Aku ada terjumpa botol tu. Nanti aku bagitau...datang ler MAEPS minggu ni 20hb...ada beberapa botol lain aku bawak

blurguyz79 said...

bro kamil,jodoh botol dah dekat tu...hehehe.