Sunday, October 18, 2009

Malaysia Diet & Light

Malaysia Diet Coke Can/ Coca Cola Light

Empat siri diet coke can nie aku kategorikan sebagai sikit rare, pasalnya aku tahu ada lagi old skool . Macam biasa la, apa yg aku list kat sini sebagai rujukan aku je, dan rujukan kepada kawan-kawan yg baru berjinak-jinak nak kumpul can.

SIRI 1 diet Coca Cola / DIET Coke



Variasi ataupun 'variation'- perkataan yg cukup popular di kalangan collector yg otai, kerana tahap DEWA pengumpulan barangan collectible sampai terpaksa membezakan dari kiri:-

i) tin satu 325 ml - tiada gambar 'don't litter'
ii) tin dua ada gambar 'don't litter'.
iii) tin tiga -dibuat untuk lion malaysia sdn bhd kl
iv) tin empat - dibuat untuk f&n coca cola malaysia sdn bhd kl

antara variation tin satu dan tin dua adalah recycle logo...warna chrome dan warna merah...

antara variation tin tiga dan tin empat - dibuat untuk, lion dan f&n.
aduh...jangan pening pening ...




SIRI 2 - Diet Coke

i) Nikmati hidupmu - tin satu 'tiada riben disekeliling tin'
ii) Nikmati hidupmu - perbezaan tin satu dan tin dua 'terdapat tambahan riben disekeliling tin'
iii) Nikmati hidupmu - tin tiga 'FRIENDS'
iv) Tin tiga - coca cola world cup 2002


SIRI 3 - Coca Cola Light


i) Nikmati rasa hebat baru - tin satu tiada iklan 'plain'
ii) Nikmati rasa hebat baru 'Miss Malaysia'
iii) Hayati citarasa bersama 'Friends'
iv) Nikmati impian 'gambar jantan'

SIRI 4 - Coca Cola Light


i) Coca COla Light Lemon
ii) RHB Bank
iii) LOVE Diamond
iv) Zero Sugar



4 comments:

blurguyz79 said...

bro kamil,tu semua CAN malaysia ker?

en mat said...

Bro BG, ya betul, semuanya tin diet coke, dari malaysia...pelan pelan kayuh bro..

blurguyz79 said...

terpaksa kena selongkar juga kotak2 aku lepas ni,kot2 ada sangkut satu or dua tin,hehehe.

Unknown said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera nk tnya berapa harga diet coke Friends tu sekarang saya ada 2 tin saya nak tahu harga dia wasap saya 0124235195