Monday, October 26, 2009

apa kaitan tangan makcik ni dgn coca cola

Gelas Mc d coca cola atlanta 1996.

Minggu lepas semasa membuat ekskavasi ke amcorp mall, ternampak satu seller mengeluarkan sedozen gelas coca cola atlanta 1996 warna hijau, kerjasama dgn mc d, so aku rasa baguih jugak buat setory pasal gelas coca cola nie.

Sepanjang aku mengkatalog jenis-jenis gelas yang aku tau jenis menatang gelas camni ada 3 jenis. Collector biasa sebut, jenis emas,perak dan gangsa, tak tau la pulak aku kot-kot ada orang lain simpan 4 jenis. Korang bgtau la ye kalau korang ada simpan bentuk atau gambar lain utk gelas atlanta 1996 ni.


3 jenis gelas yg biasa di kumpul oleh collector, emas , perak dan gangsa.


Sebelah sisi yg dicetak dgn logo Mc D


Atlanta 1996 dicetak logo coca cola.

4 comments:

Fitri Osman said...

aku ingat ada lagi berdozen2 seller tu..aku pun perasan gak ahad hari tu...

ahmadkamil said...

ye la bro, aku pun dah syak dia mesti ada berdozen stok...tapi jual mahal gak sampai sebijik RM15.00,

rimanilzah said...

aku ada satu yg silver. beli dg harga satu sen je. dulu. mat-mat pit kg sentosa kata satu sen tu seringgit.

Muhamad Roni Pasla said...

Salam. saya hanya ada satu sahaja.emas.