Wednesday, February 11, 2009

Coca Cola Fat Bottle 500ml

Coca Cola Fat Bottle 500ml - xtremely rare

1. Susah nak digambarkan dengan kata-kata. Akhirnya setelah lama menunggu masanya telah tiba, tiga biji fat bottle 500ml coke ,fanta dgn sarsi akhirnya sampai melalui Poslaju ke pejabat teman pagi nie 12 Jan 2009, jam 09.15 pagi. Terimakasih sekali lagi kepada Mi Cepor kerana menjualkan sebahagian koleksinya kepada aku. Walaupun terpaksa membeli dgn harga yang agak tinggi tetapi berbaloi... bak kata otai otai sekalian, kalau ada duit banyak manapun tapi orang tak mau jual macamana... Thanks bro..... pasai jual kat aku....


Front View


















Back View - Jalan Foss off Jalan Sg Besi, Kuala Lumpur.

















2. Coca Cola 500 ml - Tanda Perniagaan Berdaftar.




















3. COKE - 500ml - Alamat, Jalan Foss, Kuala Lumpur.






















4. COKE




















5. View penutup botol 500ml - BUKA dan TUTUP .
















6. Tanda Perniagaan Berdaftar


2 comments:

rimanilzah said...

botol-botol yg ditunjukkan mmg mahal. susah nak dapat pula.

ahmadkamil said...

betul tu bro, aku cukup cukup setuju dgn hang. Mahal satu hal gsk, kalau diorang nak jual ok lah, tapi kalau diorang tak mau jual, duit ada banyak pun tak boleh beli barang.... kira-kira macam duit tak laku le....